Wednesday, December 16, 2009

ΙΝΤΕΡ ΝΕΤ - INTER NET

="OpenOffice.org 3.0 (Win32)" name="GENERATOR">



Εννοούμε ένα σύνολο από μέσα (προσωπικοί υπολογιστές, μεγάλα υπολογιστικά συστήματα, εκτυπωτές κλπ) που συνδέονται μεταξύ τους με διαύλους επικοινωνίας. Το Internet στην πραγματικότητα είναι ένα διαδίκτυο αφού συνδέει μικρότερα δίκτυα πολλών χωρών.



"
Το 1958 το αμερικάνικο υπουργείο άμυνας δημιούργησε ένα τμήμα "Advanced Research Projects Agency" – ARPA. Σκοπός ήταν να δημιουργήσει νέες τεχνολογίες. Tο 1968 δημιουργείται το Α ">PAnet" ένα δίκτυο υπολογιστών. Επί 20 χρόνια ήταν το Ιντερνετ ένα δίκτυο από ακριβούς και τεράστιους σε όγκο υπολογιστές. Το 1989 αυτό άλλαξε και το ΑRPAnet έπαψε να υπάρχει και το ίντερνετ ήταν γεγονός.:>Ποιοι το χρησιμοποιούσαν τότε και ποίοι σήμερα
Πρόσβαση στο δίκτυο είχαν τα πανεπιστήμια και χρησιμοποιούταν για την επικοινωνία μεταξύ των επιστημόνων.
Σήμερα είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτό από όλον τον κόσμο.
Είναι τελικά κάτι μόνο για
προνομιούχους;
Όχι βέβαια. Έτσι όπως είναι σήμερα η
κατάσταση είναι απαραίτητο και δυνατόν να μπει ο  καθένας
μας στο διαδίκτυο.
Οι καιροί των προνομιούχων έχουν περάσει.
Αλλά φυσικά μιλάω για τους κατοίκους των αναπτυγμένων χωρών.
Οι χώρες του τρίτου κόσμου είναι λογικό να είναι πίσω και σε
αυτόν τον τομέα.:
Ακίνδυνος ή επικίνδυνος ο “ virtual κόσμος”;n
Δεν μπορεί κανείς να απαντήσει μονολεκτικά
σε αυτή την ερώτηση. Σε όλα πρέπει να υπάρχει το μέτρο.
Το “Παν μέτρον άριστον”
των αρχαίων βρίσκει και σε αυτή την περίπτωση εφαρμογή.
Σημαντικό ε ίναι να μην
μας απορροφήσει και χάσουμε την επαφή με την πραγματικότητα.
Μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως είναι αληθινά όλα όσα διαβάζουμε;
Κατηγορηματικά όχι. Στο διαδίκτυο υπάρχει ένα είδος ανωνυμίας.
Ο καθένας γράφει ότι θέλει και είναι αυτό που θέλει, οπότε λείπει η
σιγουριά της
αλήθειας.Ένα λεπτό Ιντερνετ
κοστίζει 2,5 Pf/Min και για αυτούς που είναι πολλές ώρες μέσα υπάρχει
το Flatrate
όπου πληρώνεις ένα πάγιο αυτή την στιγμή περίπου 79 DM το μήνα και
είσαι απεριόριστο χρόνο μέσα στο διαδίκτυο Προϋποθέσεις που
απαιτούνται για το
σερφάρισμα στο
Ιντερνετ και μία τηλεφωνική γραμμή. Όσο ε ίμαστε στο δίκτυο η
τηλεφωνική γραμμή είναι κατειλημμένη, οπότε μια δεύτερη γραμμή
ή : ISDN θα ήταν καλύτερα.
Όλα όσα μπορούμε να βρούμε και στην πραγματική μας ζωή. Από
παρουσιάσεις συλλόγων, ειδήσεις, εφημερίδες μέχρι και αγορές.
Όλα μπορούμε να τα
αγοράσουμε και όλα να τα μάθουμε από το διαδίκτυο
Λίγα λόγια.
Το διαδίκτυο είναι η μεγαλύτερη και πιο σημαντική τεχνολογία του 21 αιώνα.
Η ανάπτυξή του είναι ραγδαία και σήμερα έχει περίπου
200.000.000 χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η νέα γενιά Ιντερνετ (Internet2)
είναι ήδη σε εφαρμογή. Όμως είναι ελεύθερη μόνο για τα πανεπιστήμια
και νοσοκομεία.
Σήμερα το διαδίκτυο είναι ανοιχτό σε όλους. Από τα ανώτερα μέχρι και τα
κατώτερα κοινωνικά στρώματα. Οι τιμές μιας σύνδεσης έχουν πέσει αρκετά.
Στην Ευρώπη είναι όμως ακόμα αρκετά ακριβά σε σχέση με την Αμερική.
Στην Γερμανία οι τιμές ξεκινάνε από 2,5 Pf το λεπτό (1,50 DM την ώρα).
Αυτό που κάποιος χρειάζεται είναι έναν υπολογιστή και ένα modem.
Τι υπηρεσίες και γνώσεις μας παρέχει;
Παγκόσμιος ιστός – Αναζήτηση πληροφοριών (WWW-World Wide WEB) Άμεση ενημέρωση.
Όλο και περισσότερες πληροφορίες βρίσκονται στο Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
(E-Mail)
Άμεση επικοινωνία με την μορφή αλληλογραφίας. Σε ελάχιστο χρόνο
τα ηλεκτρονικά μας
γράμματα βρίσκονται στην άλλη άκρη του κόσμου.
Οικονομική συνομιλία με άτομα από όλον τον κόσμο.Μεταφορά(FTP-File Transfer Protocol)
Μεταφορά δεδομένων οποιασδήποτε μορφής (κείμενα, φωτογραφίες κτλ.) οπουδήποτε>
Ειδησεογραφικές ομάδες (Diskussionsforen / Newsgroups)
>Χρήσιμες και ενημερωτικές συζητήσεις σε
διάφορες ομάδες.: Σύνδεση σε υπολογιστή από απόσταση (telnet)
Σύνδεση με έναν άλλον υπολογιστή σε κάποιο άλλο σημείο του κόσμου.
.........................Μερικές έννοιες:

Παρέχει πρόσβαση στο WWW.
Υποστηρίζει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.Περιέχει αρχεία και
επιτρέπει τη μεταφορά τους.
CHAT server: Παρέχει υποστήριξη συνομιλιών.
Υποστηρίζει ομάδες ειδήσεων.
>PROXY server:
Υποστηρίζει την ενδιάμεση μεταφορά ιστοσελίδων

style="font-size: x-small;">Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ/ΜΑΣ/ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ
">Νέος browser από την Google - Καλύτερο Ίντερνετ
Το ίντερνετ είναι σίγουρο ότι θα συνεχίζει
να προσφέρει εκπλήξεις στους χρήστες του. Μία από τις πιο πρόσφατες
μας επιφύλλασε
- ποιος άλλος - η Google. Η Google πολύ διακριτικά είναι η αλήθεια
παρουσίασε την
πρόταση της στον χώρο της περιήγησης του ίντερνετ παρουσιάζοντας τον νεο
περιηγητή της με την ονομασία Chrome και με το χαρακτηριστικό
BETA ώστε να είναι καθαρό
ότι πρόκειται για δοκιμαστική έκδοση.
Πριν σας πω το οτιδήποτε παρακουλουθήστε
ένα βίντεο από την ομάδα της google που σχεδίασε τον νεο Browser του ίντερνετ
και είναι σίγουρο ότι θα καταλάβετε αμέσως την φιλοσοφία του.
Chrome είναι ένας ύμνος στην απλότητα, την γρηγοράδα και την ευκολία.
Από το κατέβασμα και την εγκατάσταση μέχρι την πρώτη ιστοσελίδα που
θα ανοίξετε.
Το πρώτο χαρακτηριστικο που με κέρδισε η δυνατοτήτα από την μπάρα
των διευθύνσεων όχι μόνο να
γράφετε ulrs και να πλοηγήστε στο ίντερνετ αλλά οτιδήποτε και να γράψετε, να μπορείτε
ταυτόχρονα να κάνετε αναζήτηση στην μηχανή αναζήτησης του google χωρίς να χρειάζεστε ξεχωριστές μπάρες και παράθυρα, ενώ ταυτόχρονα χωρίς να ενοχλεί
καθόλου
ο Chrome κάνει διάφορες προτάσεις σχετικές με αυτά που πληκτρολογεί
κάποιος στη
γραμμή διευθύνσεων.
Η διαφορά στο πόσο γρήγορα ανοίγουν
οι ιστοσελίδες, ειδικά εκείνες που περιλαμβάνουν βαριές εφαρμογές είναι
μεγάλη και
εμφανής και μόνο γιαυτό ο Chrome αξίζει μια θέση στον υπολογιστή σας και στην
καθημερινή χρήση του ίντερνετ. Η google εδώ και αρκετά χρόνια υποστήριζε την ανάπτυξη
του Firefox. Φαίνεται ότι η εμπλοκή της και η υποστήριξη της στην προσπάθεια
δημιουργίας ενός ανταγωνιστικού browser στον κυριάρχο internet explorer της Microsoft, της
προσέφερε την απαραίτητη εμπειρία για να μπορέσει να καταφέρει για μια
ακόμη φορά,
όχι απαραίτητα να καινοτομήσει, αλλά πολύ απλά να φτιάξει την κατάλληλη
εποχή
ένα ακόμη καλύτερο προιόν, μια εφαρμογή που θα κάνει την ζωή του χρήστη
του ίντερνετ
καλύτερη και την εμπειρία της περιήγησης, πιο εύκολη, πιο άνετη, πιο απλή, πιο
γρήγορη. style="font-size: x-small;">Τελικά αυτό για το οποίο είχε κατηγορήσει
κάποια στιγμή τη Google ο Μπίλ Γκέιτς, ότι δηλαδή δεν δημιουργεί καμία
καινοτομία
αλλά απλά βελτιώνει ιδέες και προιόντα που άλλοι παρουσιάζουν πρώτοι στην
αγορά,
ίσως να είναι αλήθεια. Όμως ακόμη κι αν μόνο αυτό κάνει η Google,
καταφέρνει
με κάθε της εφαρμογή, από την πρώτη στιγμή που παρούσιασε την μηχανή
αναζήτησης της
και με κάθε καινούργια της υπηρεσία ή προιόν, να κάνει το ίντερνετ
καλύτερο!
>Κατεβάστε τον νέο Browser της Google από το
ίντερνετ στην διεύθυνσηstyle="font-"http://www.google.com/chrome
"http://www.google.com/chrome
O webmaster του internetinfo

Επισκεψιμότητα style="font-size: x-small;">Με τον όρο επισκεψιμότητα στο ίντερνετ
συνήθως εννοούμε το πόσο δημοφιλής είναι ένας ιστοχώρος ή μια ιστοσελίδα.
Δηλαδή το
πόσους επισκέπτες έχει. Σε κάποιες περιπτώσεις ο όρος επισκεψιμότητα
μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περιγράψει την λειτουργία συγκεκριμένων
δράσεων μέσα σε έναν ιστοχώρο ή μια ιστοσελίδα.
επισκεψιμότητα; Και γιατί γίνεται τόσο μεγάλη κουβέντα για αυτή;
Η επισκεψιμότητα
πό μόνη της δεν μπορεί να μας περιγράψει κάτι για τα ποιοτικά
χαρακτηριστικά ενός ιστοχώρου. Συνήθως το μόνο που μας λέει είναι
πόσοι χρήστες του ίντερνετ άνοιξαν κάποια ιστοσελίδα στο παράθυρο
ενός browser.
style="font-size: x-small;">Η επισκεψιμότητα αναφέρεται συνήθως για
ημερήσιους ή μηνιαίους επισκέπτες (visitors). Κάποιες φορές μπορεί να
αναφέρεται
σε εμφανίσεις ιστοσελίδων (page views) και κάποιες άλλες για σε
χτυπήματα (hits). Αυτά τα τελευταία είναι η πιο παραπλανητική μορφή
έκφρασης της επισκεψιμότητας ενός ιστοχώρου. Η επισκεψιμότητα σε επισκέπτες, χαρακτηρίζεται
από δύο παράμετρους. Η μια παράμετρος είναι οι μοναδικοί επισκέπτες
(unique visitors) η άλλη είναι οι επισκέπτες γενικά. Ως μοναδικοί επισκέπτες
χαρακτηρίζονται
συνήθως οι διαφορετικές IP διευθύνσεις (οι διαφορετικές συνδέσεις
/υπολογιστές) που χρησιμοποιήθηκαν για να κάνει μια επίσκεψη κάποιος
χρήστης του ίντερνετ στον ιστοχώρο μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική
περίοδο (συνήθως ένα μήνα).
Ως επισκέπτες και επισκέψεις γενικά χαρακτηρίζονται όλες οι επισκέψεις ακόμη και οι επαναλαμβανόμενες από τον ίδιο χρήστη/IP/υπολογιστή.
Υπάρχουν ειδικευμένα προγράμματα που μετρούν την επισκεψιμότητα. Προγράμματα που είτε είναι ενσωματωμένα στον server που φιλοξενούνται οι ιστοσελίδες, είτε περιλαμβάνονται με την μορφή κάποιου αρχείου μέσα στον κώδικα της ίδιας της ιστοσελίδας. Τα πιο αξιόπιστα είναι αυτά που είναι ενσωματωμένα στο server. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι πολύ χρήσιμα όχι μόνο γιατί περιγράφουν το πόσο δημοφιλής είναι ένας ιστοχώρος αλλά και γιατί με τη μελέτη τους μπορεί να χρησιμεύσουν στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός ιστοχώρου.
Επειδή υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους μοναδικούς επισκέπτες και στους επισκέπτες γενικά, αλλά και επειδή μια επίσκεψη σε έναν ιστοχώρο μπορεί να είναι φευγαλέα και να κρατάει δέκατα του δευτερολέπτου, ο πιο κρίσιμος δείκτης για την επισκεψιμότητα είναι κατά την άποψη μου,
οι εμφανίσεις των ιστοσελίδων ενός ιστοχώρου
Ομως χρειάζεται μια συνολική μελέτη όλων των στατιστικών στοιχείων για να μπορεί κάποιος να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Η μελέτη των στατιστικών που αφορούν την επισκεψιμότητα είναι
η κυριότερη δουλειά
που πρέπει να κάνει ένας διαχειριστής ιστοχώρων (webmaster)
">Θα επανέρθω σύντομα με καινούργιο άρθρο για την επισκεψιμότητα και
τα στατιστικά στοιχεία σε καινούργιο μου άρθρο όπου θα σας μιλήσω αναλυτικά
για όλα αυτά.
">Δημήτρης Ασιθιανάκης
">webmaster
">τηλ. 210 5745625 κιν. 6982 365840
Τι είναι τα blog
Τον τελευταίο καιρό πολύ κουβέντα γίνεται
για τα blog. Όρος που στα ελληνικά μπορεί να αποδωθεί ως ιστολόγιο.
Πρόσφατα τα
ανακάλυψαν και τα μέσα ενημέρωσης. Τι είναι όμως αυτά τα blog;
Τα blog είναι
ιστοχώροι ή ιστοσελίδες που ανανεώνονται τακτικά συνήθως σε
καθημερινή βάση.
Περιέχουν πληροφορίες σχετικές με ένα θέμα και συνήθως
χρησιμοποιούνται σαν
καθημερινά ημερολόγια από τους δημιουργούς τους. Ημερολόγια
που αφορούν την
προσωπική ζωή ή τα ενδιαφέροντα του εκδότη τους. Τα blog
χρησιμοποιούνται
ευρέως για
την έκφραση πολιτικών απόψεων και για κοινωνικά σχόλια και τελευταία
όταν οι
εταιρείες ανακάλυψαν τη δυναμική των blog, τα χρησιμοποιούν για να κρατούν
ενημερωμένους τους ενδιαφερόμενους αλλά και για να δώσουν ένα βήμα
έκφρασης στους
εργαζόμενους ή στους συνεργάτες τους. Στην πραγματικότητα τα blog
μπορούν να είναι
οτιδήποτε θέλει ο εκδότης τους. Πραγματική μόδα τα έκανε το GOOGLE
με την την δωρεάν

δυνατότητα που έδωσε να το κάνουν και άνθρωποι που δεν είχαν ιδέα
από κατασκευή
ιστοσελίδων, με την υπηρεσία<"http://www.blogger.com x-small;">.
Τα blog αποκτούν
όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα γιατί έχουν εμπλακεί στο παιχνίδι
δημοσίων
σχέσεων των παραδοσιακών μέσω επικοινωνίας. Έτσι σύγχρονες εκδοχές
της blogμανίας
είναι τα βιβλία που έχουν εκδοθεί με το περιεχόμενο διαφόρων blog,
ότι
συχνά πυκνά διάφορα έντυπα αναπαράγουν κείμενα από blog και ότι
κάποιοι blogers
έχουν αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα στα μέσα ενημέρωσης. Καινούργια
μόδα είναι η
αναδημοσίευση style="font-size: x-small;">Από που προήλθαν τα blog;
Κανείς δεν
ξέρει σίγουρα. Γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 90 υπήρχαν μερικές
ιστοσελίδες με
links και με προσωπικά σχόλια που μπορούμε να τα θεωρήσουμε τα
πρώτα blog.
To πραγματικό blogging άρχισε το 1999. Στην αρχή ήταν οργανωμένες
οδηγίες περιήγησης
στο internet για συγκεκριμένα θέματα, σιγά σιγά εξελίχθησαν στα
σημερινά
"ημερολόγια" με το συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση
τα blog αξίζουν
τη προσοχή μας. Είτε σαν μόδα, είτε σαν ένας καινούργιος τρόπος
επικοινωνίας στο internet
Το μέλλον των blog διαφαίνεται λαμπρό καθώς το συνεχώς ανανεωμένο
περιεχόμενο τα
κάνει
σημαντικά και για τους χρήστες του internet αλλά και για τις μηχανές
αναζήτησης.
Υπάρχουν πια πολλές εταιρίες που προσφέρουν online εργαλεία για τη
δημιουργία blog
και δωρεάν φιλοξενία, όπως και μηχανές αναζήτησης μόνο για blog
περιεχόμενο.
Αλλά εγώ εξακολουθώ να προτιμώ το blogger του GOOGLE. Από την άλλη
αν έχετε
κάποιο website μπορείτε εύκολα με έναν html editor να φτιάξετε μια
ιστοσελίδα που
να της δώσετε αυτή τη μορφή και να την ανανεώνετε συχνά φτιάχνοντας
το προσωπικό σας blog
"http://www.blogger.com/
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ BLOG ΜΕ ΤΟ BLOGGER ΤΟΥ GOOGLE
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΣ ΤΟ ΕΠΩΜΙΣΤΟΥΝ ΤΑ
ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ
ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ



;">ΜΗΧΑΝΕΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Οι
μηχανές αναζήτησης είναι ο κύριος
μοχλός ανάπτυξης του ίντερνετ. Μπορεί
οι ιστοσελίδες και οι ιστοχώροι να
αυξάνονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς σε
καθημερινή βάση στο ίντερνετ, αλλά
χωρίς τις μηχανές αναζήτησης αυτή η
αύξηση δεν θα είχε κανένα θετικό
αποτέλεσμα για τους χρήστες του
ίντερνετ αφού δεν είχαν καμία ωφέλεια
και δύσκολα θα έβρισκαν τις καινούργιες
ιστοσελίδες για να τις επισκεφτούν.
">ΜΗΧΑΝΕΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ - ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Οι μηχανές αναζήτησης είναι τεράστιες βάσεις δεδομένων που περιλαμβάνουν τις
περισσότερες από τις ιστοσελίδες που
υπάρχουν στο διαδίκτυο,
από όπου ο χρήστης του ίντερνετ μπορεί να εξάγει παραμετροποιημένα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις
κλειδιά σχετικές με αυτό που ψάχνει
μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου.
Τα αποτελέσματά τους οι μηχανές αναζήτησης τα εξάγουν με την μορφή ιστοσελίδων που περιλαμβάνουν συνδέσμους – Links που οδηγούν στις ιστοσελίδες που οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ότι είναι
σχετικές με τις την αναζήτηση ή τις
αναζητήσεις που γίνονται.

style="font-size: x-small;">ΜΗΧΑΝΕΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ - ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ x-small;">Η
επιτυχία που έχουν οι μηχανές αναζήτησης
οφείλεται στο ότι οργανώνουν το
περιεχόμενο του ίντερνετ και έτσι το
κάνουν προσιτό στους χρήστες. Οι
μηχανές αναζήτησης δίνουν την δυνατότητα
να ψάξει κανείς στην βάση δεδομένων
τους με διάφορα επιμέρους εργαλεία
που κάνουν τις αναζητήσεις περισσότερο
εξειδικευμένες. Μπορεί να ψάξει στις
περισσότερες γλώσσες του κόσμου ή να
εξάγει αποτελέσματα μόνο από
συγκεκριμένες χώρες.
Οι μηχανές αναζήτησης μας δίνουν και πληροφορίες για τα περισσότερα website που υπάρχουν στο internet, για παράδειγμα πόσες ιστοσελίδες από το συγκεκριμένο website περιλαμβάνουν στην βάση τους ή
ακόμη ειδικές βαθμολογίες (RANK) για
ιστοσελίδες και ιστοχώρους.

style="font-size: x-small;">Για να προτιμούν οι χρήστες του ίντερνετ κάποιες συγκεκριμένες μηχανές αναζήτησης πρέπει να βγάζουν όσο το
δυνατόν σχετικότερα με τις αναζητήσεις
αποτελέσματα με ένα φυσικό τρόπο και
όχι να προβάλουν διαφημιστικά μηνύματα
στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων.
Γι'αυτό βασικά τον λόγο αλλάζουν οι
προτιμήσεις των χρηστών του ίντερνετ
και μια μηχανή αναζήτησης που μπορεί
να ήταν πολύ δημοφιλής για κάποια
χρόνια χάνει ξαφνικά την δημοτικότητα
της και περνάει στην λήθη.
Η ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Τα τελευταία χρόνια η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης είναι το www.google.com href="http://www.google.gr/: ;">www.google.gr x-small;">) που την προτιμάει η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του ίντερνετ και έχει μεταμορφωθεί μόνο μέσα σε μερικά χρόνια σε εταιρία κολοσσό χάρη στις διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρει. >ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Οι μηχανές αναζήτησης σύμφωνα με όλες
τις μετρήσεις διακινούν ανάλογα με την χώρα και τους χρήστες του ίντερνετ από το 50 – 85 % των επισκεπτών του ίντερνετ και με τα αποτελέσματα τους μπορούν να ανεβάσουν την επισκεψιμότητα ενός website
ή να το εξαφανίσουν σε πρακτικό επίπεδο. Για αυτό
το λόγο η κύρια δουλειά ενός διαχειριστή ιστοχώρων και ιστοσελίδων (webmaster) είναι οι ιστοσελίδες του να είναι φτιαγμένες
με φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης τρόπο ώστε να περιλαμβάνονται στην βάση δεδομένων και να ανεβαίνουν ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης στις αναζητήσεις που τον ενδιαφέρουν.>ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ


">Η κατασκευή, ή διαχείριση και η διόρθωση
των ιστοσελίδων ώστε να είναι φιλικές
προς τις μηχανές αναζήτησης και τα
αποτελέσματα τους, έχει διαμορφώσει
έναν ολόκληρο ξεχωριστό κλάδο υπηρεσιών
του ίντερνετ υπό τον γενικό τίτλο SEO (
search engines optimisation). Στα ελληνικά δεν
υπάρχει αντίστοιχος όρος που να
περιγράφει τις υπηρεσίες αυτές, αλλά
θα μπορούσαν να περιγραφούν ως “
Υπηρεσίες βελτιστοποίησης των
αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης”
ή “Καλυτέρευση των αποτελεσμάτων των
μηχανών αναζήτησης” ή και “Υπηρεσίες

προώθησης στις μηχανές αναζήτησης”
Ότι έχει να κάνει με την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τις μηχανές αναζήτησης – πράγμα πολύ χρήσιμο αφού αυτές είπαμε ότι διακινούν τους περισσότερους επισκέπτες στο ίντερνετ -
με την διαφήμιση στα διάφορα προγράμματα
στις μηχανές αναζήτησης και γενικά
με διαφημιστικές εκστρατείες στις
μηχανές αναζήτησης, το περιγράφει μια
άλλη ομάδα υπηρεσιών, με τον γενικό
τίτλο SEM (search engines marketing).

;">ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ INTERNETINFO.GR, ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Το internetinfo.gr μπορεί: Να σας συμβουλεύσει για τον καλύτερο, αποδοτικότερο και οικονομικότερο τρόπο προβολής σας στις μηχανές αναζήτησης.





Να σας συμβουλεύσει για τις λέξεις και φράσεις κλειδιά που πρέπει να είναι ο στόχος σας.



;">Να κατασκευάσει το website σας έτσι ώστε να είναι φιλικό στην τεχνολογία των μηχανών αναζήτησης


">Να διορθώσει ήδη υπάρχοντα website ώστε να γίνουν φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης


">Να ανεβάσει την κατάταξη συγκεκριμένων ιστοσελίδων σε συγκεκριμένες αναζητήσεις βάση ενός αυστηρού χρονοδιαγράμματος σε λογικό κόστος.


Επικοινωνείστε με τον webmaster ">Δημήτρης Ασιθιανάκης








No comments:

Post a Comment

απόψεις ΣΧΟΛΙΑ κι ένα γεια!


ShoutMix chat widget

Pages φιλοξενία i. σελίδων

kontactr